Support Engineer

Omschrijving

  Plaats                              Arnhem

   Uren per week                 40 uur

  Werk-/denkniveau           MBO/HBO


Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het beoordelen, behandelen, afhandelen, toewijzen en bewaken van alle binnenkomende tickets en alarmen. Dit kan via ons ticketsysteem of telefonisch. 


Jij bent het eerste aanspreekpunt van onze klant, beantwoordt de technische vragen die je kan of zorgt ervoor dat de vraag bij de juiste persoon in de organisatie terecht komt. Daarnaast bewaak jij de voortgang van alle tickets zodat je zeker weet dat jouw collega’s onze klanten tijdig te woord staan. Meestal kan dit vanaf ons kantoor in Arnhem, soms moet je hiervoor naar onze klanten toe. 

Onze Network Engineers zorgen ervoor dat jij jouw kennis en vaardigheden ontwikkelt met als doel jou op dat niveau te laten functioneren. Zo staat jouw ontwikkeling bij ons nooit stil, en groei jij in functie en werkzaamheden.

Wij bieden jou
Technische en persoonlijke ontwikkeling. Tenminste, als je dat wilt. Jij staat hier namelijk zelf aan het roer van deze ontwikkeling, binnen de mogelijkheden van de organisatie. Ons doel is dat jij de kennis hebt om de stap te maken naar de functie Network Engineer. Vrijheid is ook terug te vinden in onze manier van werken. Je krijgt zelfstandige taken en verantwoordelijkheden binnen een hecht en gezellig team. Omdat wij klein en autonoom zijn maken we snel stappen en zijn onze mogelijkheden oneindig.

Bovenal zijn wij een eigenwijs en gezellig bedrijf die met energie de markt aan het veroveren is. Naast hard werken doen we graag leuke dingen samen. Onze VrijMiBo’s zijn beroemd en met regelmaat hebben we leuke teamuitjes. Kijk anders even op ons Instagramaccount om hier een betere indruk van te krijgen. 


En wie ben jij  
Wij zijn op zoek naar een skilled Support Engineer. Je hebt daarom minimaal MBO niv. 4 ICT afgerond richting Netwerkbeheer of een HBO ICT opleiding met passie hiervoor. Daarnaast heb je jouw CCNA behaald of ken je de basis en ben je bereid om dit certificaat binnen 7 maanden te behalen. De kosten zijn voor ons!

Daarnaast ben je klantgericht, stressbestendig, communicatief (in het Nederlands zowel schriftelijk als mondeling) en enthousiast. Je werkt graag in een team, maar durft zelfstandig zaken op te pakken. Je weet wanneer je om hulp moet vragen maar bent vooral iemand die zelf werk ziet liggen.



Vereisten

Nieuwsgierig?

Stuur ons dan een kort bericht inclusief CV of LinkedIn-profiel, een uitgebreide motivatiebrief is niet noodzakelijk. Mocht je vragen hebben, onze collega Liza staat je graag te woord op 088 - 599 99 99.